سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قهوه خانه سنتی

لوله بازکنی

    نظر

در این قسمت  لوله بازکنی فوری  با پمپ تراکم هوا که از هوای فشرده برای از بین بردن گرفتگی از طریق انفجار هوا تشریح میگردد؛ این دستگاه گرفتگی و آشغالهای درون لوله را با فشار هوا به حرکت در می آورد و به این وسیله باعث رفع گرفتگی و از بین رفتن آن می شود. مزیت بزرگ این روش این است که آن به طور آنی کار می کند و این یک راه حل ساده و حتی سازگار با محیط زیست است که از هیچ گونه محلول شیمیایی استفاده نمیگردد. یادتان باشد وقتی از این دستگاه برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده میکنید باید تمام قسمت های دیگر ازجمله سینک، وان و غیره به طور کامل بسته / پوشش داده وگرنه فشار هوا باعث شود اب و فاظلاب داخل لوله ها از مجراهای فاضلاب متصل به محل مسدود شده در نقاط دیگر منزل به بیرون فوران کند.

بیشترین استفاده پمپ تراکم هوا برای محل های است که فنر کار نمیکند یا انحنای لوله طوری است که  فنر لوله بازکنی  ( که در ادامه تشرح شده است)عبور نمیکند مثل توالت فرنگی. شایان ذکر است اگر توالت فرنگی شما دچار گرفتگی شد سایر روش ها ممکن است به  لوله و اتصالات شما اسیب بزند اما تراکم هوا بهترین حالت است.

 

لوله بازکنی تهران

زمانی که شما شاهد گرفتگی لوله منزلتان هستید ، ممکن است تنها کاری که به نظرتان میرسد تماس فوری با یک شرکت لوله بازکنی باشد ، اما یک مسئله مهم وجود دارد ، و آن هم این است که کیفیت مهم تر از انجام ان کار است!!

لوله بازکن که مسئولیت کار را میپذیرد و جهت رفع مشکل اقدام میکند ، صد در صد باید ماهر باشد !! تا مانع بروز مشکل مانند شکستگی لوله شود ، پس این قول را به شما همشهریان میدهیم که بدون هیچ مشکل و هزینه اضافی ، مشکل را حل کرده و با فاکتور آن را تضمین کنیم.